Aztelekom
Yüklənir
AZ

Rəqəmsal reklam üzrə aparıcı mütəxəssis

Dərc olunma tarixi

Təsvir:

· Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək;
· Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək;
· Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO);
· Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək;
· Rəqəmsal, kreativ və media agentliklərinin işini koordinasiya etmək;
· Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.);
· Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək.
· Şirkətin rəqəmsal reklam üzrə strategiyasını hazırlamaq
· Şirkətin sosail media hesablarını idarə etmək, kontentin yaradılmasında birbaşa iştirak edib həllər təklif etmək.

Tələblər:

· Biznes, Maliyyə, Marketinq, Kommersiya sahələrindən biri üzrə ali təhsil
· Minimum 3 il (rəqəmsal marketinq istiqaməti üzrə)
· MS Office,
· Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., üzrə sertifikatlar;
· Azərbaycan, İngilis dillərinin biliyi ( rus dili biliyi üstünlük hesab olunur)
· Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello);
· Böyük müştəri bazası ilə işləmə;
· Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı; 
· Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı;
· Təşəbbüskar və yaradıcı;

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər link vasitəsi ilə ərizə formasını doldurub müraciət edə bilərlər.
 

Axtarış

×